دنیای مسابقات

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

استفاده خلاقانه از وسایل دور ریختنی

وسایل دور ریختنی همیشه هم دور ریختنی نیستند، بلکه می توانند بسیار مفید و دوست داشتنی باشند و با دیدن آنها از هنرمندی خود لذت ببریم.

ستاره | سرویس خانه داری - تابحال به این فکر کرده اید که با وسایل دور ریختنی می توانید بسیاری از وسایل کوچک و بزرگ مورد نیازتان را بسازید؟ با این کار هم به محیط زیست کمک کرده اید و باعث شده‌اید زباله کمتری تولید شود و یا انرژی کمتری برای بازیافت وسایل دور ریختنی صرف شود و هم اینکه دیگر لازم نیست پول اضافی برای خرید وسایل جدید خرج کنید.

 

استفاده خلاقانه از وسایل دور ریختنی


استفاده خلاقانه از بطری شیشه ای

  • ماریا تیموری
  • ۰
  • ۰

آموزش ساخت هفت سین با وسایل دور ریختنی

برای ساخت هفت سین با وسایل دور ریختنی مهم‌ترین چیز، ایده پردازی و خلاقیت شماست. در این جا روش درست کردن مینی هفت سین و جام‌های هفت سین با بطری‌های پلاستیکی یاد داده شده است.

ستاره در این آموزش روش ساخت هفت سین با وسایل دور ریختنی را با توضیحات کامل همراه با تصویر به شما یاد می‌دهد. برای درست کردن این هفت سین‌ها تنها به چسب، بطری پلاستیکی و خلاقیت نیاز دارید.
 

۱- درست کردن مینی هفت سین با بطری نوشابه

برای درست کردن این هفت سین کوچک و جمع و جور به ۸ عدد بطری نوشابه نیاز دارید. ابتدا قسمت‌های پایینی بطری‌ها را هم اندازه ببرید. بهتر است ارتفاع آن‌ها ۵ الی ۶ سانتی متر بیشتر نباشد.
 

عکس درست کردن مینی هفت سین با ته بطری نوشابه
 

- حال باید هر دانه از آن‌ها را تزئین کنید. می‌توانید آن‌ها را رنگ کنید و یا روی قسمت بالایی آن‌ها ربان تزئینی بچسبانید. همچنین از پولک و نگین‌های رنگی هم می‌توانید استفاده نمایید.

  • ماریا تیموری
  • ۰
  • ۰

 

کاپ قهرمانی جام حذفی از فصل 95-1394 تا حال 

کاپ جام حذفی 


کاپ های قهرمانی جام حذفی 

کاپ جام حذفی 

کاپ جام حذفی 

 

 

کاپ و مدال جام حذفی ایران 

 

تصویر کاپ و مدال جام حذفی ایران +عکس

 

 

جام حذفی آلمان

قرعه مرحله سوم جام حذفی آلمان مشخص شد

  • ماریا تیموری
  • ۰
  • ۰

کاپ قهرمانی

کاپ قهرمانی یا همان جام قهرمانی شیئی زینتی است که اغلب از فلزات ساخته می شود و به عنوان یادبود از دستاورد یا افتخاری مهم به شخص یا یک تیم در رویداد های خاص اهدا می شود. در رشته های ورزشی معمولا هدایای نظیر کاپ و مدال کاربرد دارند.

 

کاپ قهرمانی فوتبال

 

در طراحی کاپ قهرمانی فرم ها در کنار نماد ها مطالعه می شوند و سپس فرمهای اولیه قالب گیری می شوند و در نهایت محصول نهایی تولید می شود. جام ها نشان قدرت فرد یا گروه ها هستند و معمولا به عنوان جوایز ارزشمند در کلکسیون ها نگه داری می شوند. متریال استفاده شده در تولید جام قهرمانی وابسته به انتخاب مشتری می تواند از فلزاتی نظیر طلا، نقره، برنج و سرب یا شیشه یا سرامیک یا مواد مقاوم دیگر نیز باشد.
در همین صفحه می توانید نمونه کار های کاپ قهرمانی نشان سازان را مشاهده کنید و در صورت نیاز برای مشاوره بیشتر و سوالات قبل از خرید با کارشناسان گروه نشان سازان از طریق راه های ارتباطی تماس برقرار کنید.

 

کاپ قهرمانی لیگ برتر شنا

کاپ قهرمانی لیگ برتر شنا

با توجه به افزایش قیمت طلا از زمان ساخت کاپ جام جهانی، نرخ این فلز قیمتی تقریبا ده برابر افزایش یافته است.

به گزارش اسپوتنیک، کارشناسان شرکت Thomson Reuters، ارزش کاپ قهرمانی جام جهانی فوتبال را که روز یکشنبه 15 ژوئیه به کاپیتان یکی از دو تیم ملی فرانسه و یا کرواسی اهدا خواهد شد را محاسبه کردند.

به گفته این کارشناسان، هزینه موادی که این کاپ از آنها ساخته شده است، در حدود 158.5 هزار دلار می‌باشد.

این جام ارتفاعی برابر با 35 سانتیمتر دارد و 6.175 کیلوگرم وزن دارد و از 4.9 کیلوگرم طلای خالص و 18 عیار و دو لایه از سنگ ارزشمند مالاکیت (سنگ مرمر سبز) ساخته شده استوزن مجموعی این جایزه 6.142 کیلوگرم است، اما بخشی از این وزن را در دو حلقه مالاتیت در پایه جام تشکیل می دهد.

پس از پایان هر دوره جام جهانی نام کشور برنده فینال بر روی آن حک خواهد شد و از این جام تا سال 2038 میلادی یعنی وقتی که جام از نام تیم‌های فاتح پر شود، استفاده خواهد شد.

امروز 13 ژوئیه 2018 قیمت هر اونس طلا در حدود 1240 دلار محاسبه شده است که بر این اساس آن قیمت طلای خالصی که برای ساخت این جام بکار رفته است تقریبا 150 هزار دلار می باشد.

  • ماریا تیموری